En dag med nya bekymmer

Nej så illa är det inte än. He he.. Ska väl bege mig till skolan vad jag tror. Har inte hänt så mycket i mitt liv sen sist. Alla vet ju att tid och rum står still för denna kvinna när jag är barnledig. Mer händer dock de veckor jag har min dotter hemma.

Just nu är nummer tre rätt livlig i magen min. Härligt för då vet jag att den har det bra. På Lördag kommer min mor hit med diverse barnprylar till mig. Ska bli skoj att se vad hon hittat. Tar kort sen när allt är i ordning. Har funderingar på att flytta in mig och den kommande babyn i lilla sovrummet så får den stora dottern ta det stora rummet som sitt lekrum :)

Ska hämta barnsäng i dag iallfal :) Se hur långt jag hinner inreda :) Nu är det bara månader kvar innan bebis är här om allt går som det ska de vill säga. Och det hoppas vi väl alla på i vart fall :/

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!