Å festen (stads FESTIVALEN)

-Mamma när ska vi gå på tivoli? Hur långt är det kvar? Jag vill ha en ballong då, helst en stor men det går bra med en liten också. Kommer  min kompis V  också med?

Tjat på den lille när det ska hända henne något roligt. Jag unnar henne det. Jag vet ju själv hur spänd man var när man var liten för roliga saker som skulle ske. Man var ju hur uppspelt som helst och tiden gick ju jätte sakta.

Men i morgon hämtar jag min dotter tidigt från dagis. Vi ska hem och äta lite mellis och vänta in våra natt gäster. Sen blir det ner på festivalen i stan för att gå på tivolit med barnen. Har sprat pengar för min dotters skull så hon ser verkligen i fram i mot det här.
Unnar mig inget själv på årets festival låter min dotter få ha roligt i stället. De betyder mer för mig än något annat.
Så jag hoppas hon blir nöjd i morgon :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!