Duva duva på hönsnät

Säg vem som inte kan komma in här ghha, det kan dem inte men det försöker minsan. Hahahahaha


Har varit nere på Ica och köpt lite frukost nu. Har precis drukit denna och deeeeeennn varrr sååå jäkla god *mumms*


Nu får jag snart besök. Och vi ska fika lite. Mackor i ugenen med smält ost och skinka

Det blir baugetter!! Gilla en himmla massa. Sen ska jag ner till krykan en sväng. Bikta mig, nej men ska träffa en människa jag gått och pratat med där. Kyrk diakon eller vad det heter. Ska vara där tolv noll noll.. Men måste ringa först och se om det ska bli av i dag.

Gud tralla la.. jag vill ha mamma leggings ska köpa det i dag.. Och jag och N ska ju i väg också. Som sagt massa att göra. Hoppas jag orkar med allt...



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!